سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسابداری ضمانت نامه های بانکی

بخش خصوصی در کشور بسیار مهم و گسترده شده است و به همین دلیل باعث شده که این بخش در بسیاری از پروژه های دولتی فعالیت داشته باشد و دولت انواع پیمانکاری های بزرگ را به دلیل انجام کار به بهترین شکل ممکن و کمترین هزینه به این بخش واگذار کند.

این گسترش کاری باعث شده است، که حسابداری تحت وب پیمانکاری هم بسیار مورد توجه قرار گیرد و مهمترین قسمت این حسابداری، ضمانت نامه هایی می باشد که پیمانکار برای شروع کار و به درستی انجام دادن آن کار به کارفرما می دهد.

 استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری، فکس آنلاین و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

این قسمت از شرایط کاری مورد توجه بانک ها نیز قرار گرفته است، زیرا بانک ها با صادر کردن انواع ضمانت نامه های بانکی، سود به دست می آوردند و مبادلات اقتصادی را راحت تر و بهتر انجام می دهند و در نتیجه باعث رشد اقتصادی بهتر برای کشور می شوند. بنا بر همین دلایل، صادر کردن این ضمانت نامه ها مورد توجه بسیاری از بانک ها می باشد.

به عنوان مثال در گذشته پاکیزگی و نظافت شهر را خود شهرداری به عهده داشت، ولی امروزه با برزگزاری مناقصه هایی مربوط به واگذاری، این مسئولیت را به شرکتهای پیمانکاری واگذار می کند و به همان نسبت هم حسابداری ضمانت نامه های بانکی برای شرکتهای پیمانکاری با موضوع ضمانت نامه شرکت در مناقصه بسیار مهم می باشد.

 منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b6%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9%db%8c/