سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه نوشتن رزومه برای مهاجرت به کانادا و اپلای

رزومه کاری کانادا چه تفاوتی با رزومه کاری سایر کشورها دارد؟

خب اگر تصمیم دارید به کانادا مهاجرت کنید، حتماً به یک رزومه ی حرفه ای و استاندارد نیاز پیدا خواهید کرد. اما جای هیچ نگرانی نیست، اگر اصول کلی ساخت رزومه رایگان انگلیسی به علاوه ی نکاتی که در این مقاله گفته می شود را در فرم رزومه ساز انگلیسی پیاده سازی کنید، می توانید به راحتی یک رزومه حرفه ای و جذاب بسازید.

رزومه شما کلید موفقیت تان در استخدام سریع و فوری در کانادا است. چرا که مدیر کانادایی هیچ شناختی از شما ندارد و تنها وسیله ی او برای سنجش توانایی های شما، رزومه تان است.

تنها هدف شما در نوشتن رزومه کاری برای مهاجرت به کشور کانادا باید جلب نظر خواننده ی رزومه و کارفرمای شرکت برای گرفتن وقت مصاحبه کاری باشد.

به جای این که در رزومه راجع به خودتان صحبت کنید تمرکز خود را بر روی این بگذارید که کدام مهارت های شما برای آن ها مفیدتر خواهد بود و در رزومه خود به آن ها نشان دهید که چطور می توانید به آن ها کمک کنید و ارزش افزوده شما برای آن شرکت چه خواهد بود.

در رزومه خود از کارهای روتین و وظایف روزانه خود در شرکت ها صحبت نکنید، بلکه دستاوردهایتان در آن شرکت ها را به صورت کمّی و عددی بیان کنید. تا جایی که می توانید در رزومه به صورت کیفی صحبت نکنید و برای نمایش توانمندی ها و دستاوردهایتان همواره از اعداد و نمودار استفاده کنید. این روش برای کارفرما و مدیر کانادایی جذاب تر است و نظر او را بیشتر جلب می کند.

  استفاده از نرم افزار فروش برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

یک رزومه کاری برای مهاجرت به کانادا شامل چه بخش هایی است؟

یک رزومه کاری کانادایی باید (به ترتیبی که در لیست آمده است) شامل موارد زیر باشد:

  • اطلاعات تماس
  • درباره من
  • سوابق شغلی
  • تحصیلات

البته در مواقعی که فکر می کنید نوشتن مهارت های تجربی و کارهای داوطلبانه ای که انجام داده اید موثر خواهد بود، این کار را انجام دهید.

منبع: