سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 12 اپلیکیشن بسیار کاربردی برای حواس پرت ها

زندگی همه آنقدر شلوغ شده که طبیعی است گاهی اوقات بسیاری از کارهایمان را فراموش می‌کنیم. اما به جز این افراد، کسانی هستند که به صورت ذاتی و طبیعی دچار حواس پرتی هستند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید شاید بد نباشد از اپلیکیشن‌های مربوط به مدیریت کار های روزانه استفاده کنید.

در این مطلب تصمیم گرفتیم 12 نرم افزار بسیار کاربردی برای حواس پرت‌ها را معرفی کنیم. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به مدیریت کار آنلاین روزانه‌ی خود بپردازید و همچنین مطمئن شوید که هیچکدام از کار‌ها را فراموش نخواهید کرد. با ما همراه باشید.

 استفاده از نرم افزار دبیرخانه یار برای سازمان ها و شرکت ها پیشنهاد می شود.


نرم افزار‌هایی برای یادآوری به حواس پرت ها

اگر عمدتا کار‌هایی که باید انجام دهید را فراموش می‌کنید، استفاده از این 4 اپلیکیشن می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

 

1. TickTick

تیک تیک یک اپلیکیشن کاربردی برای یادآوری و نرم افزار مدیریت کار است که ویژگی‌های قدرتمند متنوعی را در خود دارد. بهترین ویژگی آن این است که می‌توانید روش یادآوری مسئولیت‌های مختلف در آن را تنظیم کنید. نه تنها این کار را برای زمان‌هایی خاص می‌توانید انجام دهید بلکه قادر هستید اولویت و اهمیت کار‌های مختلف را برای این اپلیکیشن مشخص کنید تا رفتار‌های مناسب را از خود نشان دهد.

هر زمان که بخواهید قادر هستید ویژگی یادآوری آن را وارد حالت خواب کنید؛ با این کار اپلیکیشن به طور کامل غیر فعال نخواهد شد و برای مدت زمان کوتاهی مزاحمت ایجاد نمی‌کند. در واقع در تیک تاک می‌توانید مدت زمان حالت خواب را به راحتی مشخص کنید. همچنین با تعیین کردن اعمال مختلف در تقویم، می‌توانید بقیه‌ی اپلیکیشن‌های گوشی خود را با آن همگام سازی کنید.

 

2. Remember the Milk

اگر اپلیکیشنی می‌خواهید که پر از ویژگی‌های مختلف و گمراه کننده نباشد و بسیار ساده بتواند در مدیریت پروژه آنلاین روزانه به شما کمک کند Remember Milk یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن امکان دریافت نوتیفیکیشن و یادآوری‌ها از طریق توییتر، ایمیل و دیگر پلتفرم‌هاست. البته برای فعالسازی ویژگی یاد شده باید از طریق وبسایت Remember The Milk اقدام کنید. همچنین در این اپلیکیشن امکان اولویت بندی، مشخص کردن زمان دقیق در تقویم و تعداد تکرار یادآوری‌های مختلف امکان پذیر خواهد بود.

منبع: