سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات حسابداری:

خدمات حسابداری به تمام خدمات مالی گفته می شود که برای مدیریت امور هزینه ها و اقدامات مالی واحد های اقتصادی، صورت می گیرند. از آغاز سال مالی تا اتمام آن، از مهم ترین و اساسی ترین اقدامات مالی تا پیچیده ترین آنها، جز خدمات حسابداری به شمار می روند که با توجه به نوع کسب و کار، انواع مختلفی دارند.

      برای تبدیل تقویم می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

انواع خدمات حسابداری:

از آنجایی که برخی از کسب و کارها خدمات مالی و حسابداری آنلاین خود را برون سپاری می کنند، این خدمات به شرکت ها یا موسسه هایی واگذار می گردد که انجام خدمات حسابداری را بر عهده می گیرند. در این خصوص بایستی به این موضوع توجه داشت که این گونه شرکت ها چه اقداماتی را انجام می دهند. از جمله خدمات شرکت های حسابداری می توان به موارد زیر اشاره نمود که به 4 شکل کلی تقسیم می شوند.

حسابداری تحت وب

خدمات مشاوره حسابداری:

خدمات مشاوره حسابداری تحت وب معمولا مورد توجه سازمان ها و کسب و کار هایی قرار می گیرد که خود دارای تیم حسابداری می باشند و نیاز دارند که برای مدیریت بهتر امور مالی خود، از مشاور مالی، کمک بگیرند. این نوع از خدمات حسابداری، با نظارت با ارائه مشاوره مالی، به بهبود فرآیند آن کسب و کار کمک می نماید.

لازم به ذکر است که امکان دارد این مشاوره به صورت موردی صورت گیرد و یا این که شرکت مورد نظر بخواهد در تمام زمینه ها، خدمات مشاوره دریافت نماید. از طرفی ممکن است از شرکت خدمات حسابداری رایگان، نظارت و ارسال موقت یک حسابدار درخواست گردد. بنابراین می توان گفت این نوع از خدمات حسابداری (مشاوره) کاربرد زیادی دارد و می تواند کسب و کارها را از انتخاب نرم افزار حسابداری تا بسیاری از مسائل مالیاتی آنها یاری نماید.

 

انواعی از خدمات مشاوره حسابداری:

  • ارائه مشاوره در زمینه امور مالیاتی
  • مشاوره در زمینه تنظیم قراردادها
  • تجزیه و تحلیل صورت های مالی از جمله صورت سود و زیان، ترازنامه و …
  • مشاوره در زمینه مصاحبه و استخدام نیروی حسابدار
  • بررسی سیستم ها و فرآیند های مالی و ارائه مشاوره و پیشنهاد در این زمینه
  • و…

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%d8%a7/