سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای نرم افزارهای مدیریت فروش – بخش سوم

مزایای پنهان نرم افزار مدیریت فروش

جدا از مزایای ملموس فوق، همچنین منافع نهان دیگری هم برای این نرم افزارها برشمرده شده است که در ذیل آمده است:

 

کمک به مدیریت منابع سرنخ (مشتریان بالقوه)

با استفاده از این نرم افزار می فهمید که چقدر مشتری واقعی از لیست منابع سرنخ بدست آورده اید. بنابراین می توانید بهترین منابع سازمانی را صرف آن منایع سرنخی کنید که بیشترین بازدهی را داشته اند. در نتیجه منایع خود را برای منایع سرنخی که مشتریان کمتری از آنها بدست آورده اید بیهوده هدر نمی دهید.

فروش آنلاین

سرنخ های بیشتری را تبدیل کنید

در نتیجه بهره برداری از این نوع نرم افزارها، سرنخ های خاص را به کارشناسان سیستم فروش تحت وب خاصی ارجاع می دهید. به این معنا که می توانید کارشناس بخش لوازم الکترونیکی را به مشتری بالقوه ای متصل کنید که مالک کسب و کاری در زمینه ساخت وسایل الکترونیکی و لوازم خانگی است. پس در این صورت شانس صدور فاکتور و موفقیت در فروش را بالاتر برده اید. همچنین می توانید تشخیص دهید کدام کارشناس فروش آنلاین، بهترین سرویس را به کدام مشتریان داده و از همین طریق، عایدات خود را چندین برابر کنید.

      برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی می توانید از تقویم آنلاین  استفاده کنید.


ارائه سابقه ای مفید از تعاملات پیشین

نرم افزار فروش جزییات تعاملات سابق شما را با مشتریان قبلی و نیز نتایج حاصل از تماس های آنها را به شما ارائه می کند. زمانیکه یک مشتری قبلی با شما تماس می گیرد دیگر نیازی نیست تا همه چیز را دوباره تکرار کند. کافی ست کارشناس فروش سابقه مکالمات را بررسی نماید تا سرعت رسیدگی به نیاز آنان را ارتقا دهد. کارشناس فروش می تواند اقدامی موثر برای پیشبرد مکالمه و انجان یک فروش موفق دیگر داشته باشد.

 

کاهش فشار کاری پرسنل

در برخی کسب و کارها آنقدر وظیفه و پروژه بر سر کارشناسان می ریزند که به سختی قادر به پاسخگویی با کیفیت به همه آنها هستند. بنابراین فشار کاری آنها زیاد شده و با استرس زیاد باید بین این وظایف محوله تغییر خط فکری دهند. این نرم افزارها به بازاریابان، کارشناسان و نماینگان فروش این امکان را می دهد تا تمامی پروژه های محوله را در قالب یک پایگاه داده انجام دهند. می توانند با نرم افزار ارتباط با مشتری (CRM)، اهداف کلان فروش و مدیریت جذب مشتریان را بدون اینکه نیاز باشد تا بین وظایف مختلف هر بار یکی را فدای دیگری کنند، سرو کار داشته باشند. بنابراین استرس ناشی از فشار کاری کمتر شده و بازده آنها را بالا می برد که در نتیجه آن فروش افزایش یافته و نرخ از دست رفتن مشتری پایین می آید.

 منیع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%b3%d9%88/