سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مصاحبه شغلی بازاریابان دیجیتالی

بازاریابی دیجیتال فعالیتی است برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات با اعمال تاکتیک های بازاریابی آنلاین مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی موتورهای جستجو و بازاریابی ایمیل. از بسیاری جهات ، بازاریابی دیجیتال هیچ تفاوتی با بازاریابی سنتی ندارد.

در هر دو، سازمان‌های هوشمند به دنبال ایجاد روابط متقابل سودمند با مشتریان هستند فقط بازاریابی دیجیتال جایگزین اکثر تاکتیک های بازاریابی سنتی شده است، زیرا برای دستیابی به مصرف کنندگان امروزی طراحی شده است. اگر به مصاحبه شغلی بازاریابان دیجیتال دعوت شده‌اید و به این کار نیز علاقه دارید، در ادامه راهنمایی‌هایی برای این منظور تهیه شده است.

 

1) از داشتن رزومه عالی خود اطمینان داشته باشید

قبل از درخواست برای هرگونه شغل بازاریابی دیجیتالی، مطمئن شوید که رزومه کاری شما با پست پیشنهادی مطابقت داشته باشد. یک رزومه خوب و مناسب، توانایی‌ها، مهارت‌ها و اهداف شما را که به شغل درخواستی مربوط است، نمایان‌ترمی‌کند.

      برای تبدیل تقویم شمسی به میلادی می توانید ازتقویم فارسی استفاده کنید.

 

 

2) نشان دهید که محقق بزرگی هستید

قبل از برنامه‌ریزی برای هر مصاحبه‌ای با هر کارفرمایی، در مورد شرکت مزبور تحقیق کنید. وب‌سایت آن‌ها را جستجو کنید و کنفرانس‌ها و ارائه‌های منتشرشده آن‌ها را ببینید. تیم مدیران ارشد آن‌ها را گوگل کرده و مصاحبه‌های آن‌ها و عکس‌العمل رسانه‌ها را در قبال هرگونه رویداد و پیشرفت جاری آن‌ها ببینید.

مصاحبه-شغلی

3) «شرح داستان» اختصاصی خود را خلق کنید

بسیاری از مصاحبه‌شوندگان شغلی درباره علاقه و زمینه حرفه‌ای خود از گفتن داستان شخصی خویش طی مصاحبه خودداری کرده و پاسخ‌های کلیشه‌ای را انتخاب می‌کنند. نتیجه این می‌شود که شما درباره شغلتان همه‌چیز را شرح می‌دهید ولی درباره خود چیز زیادی نمی‌گویید. به‌جای آن می‌توانید«شرح داستان» خود را بسازید یعنی یک اتوبیوگرافی خلاصه شده‌ای که فقط نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن شما باشد.

 

4) به یاد داشته باشید که قوانین مصاحبه «سنتی» هنوز کاربرد دارند

به یاد داشته باشید که «قوانین» قدیمی مصاحبه شغلی هنوز کاربرد دارند. مؤدب بوده و تأثیر اولین برخورد را هدف خود قرار داده خود را معرفی کنید. لباس مناسبی بپوشید (همیشه لباسی استاندارد یا ورای استاندارد برای استخدام بپوشید) بنابراین خود را به‌صورت شخصی نشان دهید که در به دست آوردن این موقعیت جدی است.

 منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d9%87-%d8%b4%d8%ba%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c-%db%b7-%d9%86%da%a9%d8%aa/