سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رزومه ی خود برای گوگل را ویرایش و بهینه سازی کنید.

یک لیست از مهارت ها و ویژگی هایی که می خواهید با آن ها در نتایج گوگل دیده شوید تهیه کنید و رزومه ی خود را با این کلمات کلیدی پرکنید. بهترین روش کمکی، جستجو در آگهی های استخدامی موجود و مشاهده پروفایل افراد با سابقه و حرفه ای در حوزه کاری خود و همین طور مشورت با آن ها است. از این طریق در می یابید که یک کارفرما چه کلماتی را در گوگل جستجو خواهد کرد و با استفاده از این کلمات کلیدی در رزومه ی خود، موتور جستجوی گوگل رزومه ی شما را برای کارفرما نمایش خواهد داد.

 

      برای مشاهده تاریخ و ساعت امروز می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.


زمانی که می خواهید رزومه خود را در گوگل نمایش دهید، این چند نکته ی اساسی را در نظر داشته باشید. اولین نکته این که بعد از ثبت رزومه شما در گوگل، امکان ویرایش آن را دارید اما با این حال از غلط املایی و خطاهای تایپی پرهیز کنید، چرا که اشتباه تایپی رزومه ی شما را غیر حرفه ای جلوه می دهد.

نکته دیگر این که از یک قالب زیبا و جذاب استفاده کنید چرا که زیبایی ظاهری رزومه، کارفرمای احتمالی را ترغیب به خواندن آن می کند. از کلمات عمومی (مثلاً علاقه مند به کار تیمی، منظم، سخت کوش، با اراده و غیره) به هیچ وجه استفاده نکنید و رزومه خود را با مهارت های بازاری و جذاب و کلمات کلیدی مهم (از نظر کارفرما و استخدام کننده) پر کنید.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%88%da%af%d9%84/