سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارتباط نرم افزار فروش و دریافت پرداخت (خزانه داری)

با توجه به اینکه نرم افزار دریافت و پرداخت مانده حساب مشتریان و طرف حسابها را نگهداری می کند، سیستم فروش جمع مبلغ بدهی یا بستانکاری حساب بابت هر فاکتور فروش یا برگشت از فروش را باید به نرم افزار دریافت و پرداخت اعلام کند، همچنین محاسبه جهت مشخص کردن اعتبار مشتری سیستم انبار نیز باید مانده حساب مشتری را از دریافت و پرداخت بخواند.

       برای تبدیل سال شمسی به میلادی می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

ارتباط نرم افزار فروش و حسابداری

هر سند فروش یک رویداد مالی است در نتیجه باید در حسابداری ثبتی برای آن انجام شود. برنامه حسابداری تمام آنچه را ما برای ثبت دفاتر قانونی نیاز داریم فراهم می کند پس بی شک با تمام زیر سیستمهای مالی مرتبط است و بروز رسانی این سیستم یکی از مهمترین وظایف سایر زیر سیستمها می باشد.

با توجه به اینکه ثبت سند حسابداری و شرح آرتیکل اسناد به سلیقه حسابدار و نوع فعالیت شرکت بستگی دارد، یک نرم افزار فروش آنلاین خوب باید این امکان را داشته باشد که هر فرمتی را بر اساس تشخیص حسابدار جهت ارسال سند فراهم کند. امروزه در نرم افزار حسابداری از حسابهای تفصیلی شناور استفاده می شود، با توجه با اینکه برای هر مشتری باید یک حساب در نرم افزار حسابداری تعریف شود و این حساب ممکن است با معین های مختلف در ارتباط باشد این امکان نیز باید فراهم شود که هنگام صدور سند حسابداری کد معین حساب درست تشخیص داده شده و سند صحیح ارسال شود.

در ارتباز با حسابداری اسناد حتما باید با تایید و تشخیص حسابدار درج شوند و درج اتوماتیک آن توسط نرم افزار فروش آنلاین بدون هماهنگی با حسابدار دردسر ساز می شود.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%88-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%b2%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c/