سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشگاه تورنتو:

دانشگاه تورنتو که در کانادا قرار دارد نیز امسال چهار پله صعود کرده است و هم اکنون در رتبه بیست و چهارم حسابداری و امور مالی قرار دارد.

دانشکده مدیریت جوزف ال. راتمن این دانشگاه گستره وسیعی از دوره های آموزشی در تجارت، امور مالی و بازرگانی را در همه سطوح مطالعاتی ارائه می کند و افتخار دارد که دارای یکی از انجمن های بین المللی پیشرو در زمینه تجارت است (تقریبا نیمی از دانشجویان از خارج از کانادا هستند).

شما می توانید مطالعات خود را از طریق تور های مطالعاتی جهانی، پروژه های مشاوره ای، برنامه های تبادلی و سایر موارد به صورت بین المللی درآورید.

   استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری،  فکس انلاین و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

دانشگاه بازرگانی لوئیجی بوکونی:

دانشگاه بازرگانی لوئیجی بوکونی ایتالیا، که با عنوان دانشگاه بوکونی معروف است، امسال از رتبه سی و سوم به رتبه بیست و نهم رسیده است و اعتبار کارفرمایی و امتیاز شاخص-H خود را ارتقا داده است.

بوکونی دوره های آموزشی مختلفی را ارائه می کند که به زبان انگلیسی در رشته های حسابداری، امور مالی و موضوعات مرتبط تدریس می شوند مانند کارشناسی ارشد حسابداری آنلاین ارزان، مدیریت مالی و کنترل، که هدف توسعه دانش تکنیکی منسجم و روش هایی برای حرفه های حسابداری و امور مالی، اهمیت ویژه برای فرآیند های ارتباطات مالی، طراحی سیستم اطلاعاتی مدیریت مدرن و استفاده از مدل های تحلیل مالی برای راهکار های بلند مدت و پایدار است.

 منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/